-
-

Актуальні питання

  • Куди можна звернутися з питань запобігання і протидії корупції?

Про запобігання корупції

  • На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Кабінету Міністрів України та Адміністрації Президента України?

 01008, м. Київ, вул. Грушевського,12/2, Кабінет Міністрів України.

 01220, м.Київ, вул. Банкова, 11, Адміністрація Президента України.

  •  За якою адресою я можу надіслати звернення поштою?

Надішліть звернення поштою за адресою:

41022, Сумська обл., Середино-Будський р-н., смт Зноб-Новгородське, вул Шкільна, 3 

  • Чи можу я особисто принести звернення?

Безпосередньо від Вас звернення приймуть за адресою:

смт Зноб-Новгородське, вул Шкільна, 3  у приміщенні селищної ради, кабінет секретаря.

З понеділка по четвер з 8:00 до 17:15

У п'ятницю з 8:00 до 16:00

Обідня перерва з 12:00 до 13:00

  • Хто може мені допомогти правильно написати звернення?

Для зручності оформлення звернень розроблений зразок, який знаходиться на веб-порталі та інформаційному стенді у приміщення Зноб-Новгородської селищної ради.

  • Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України  "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. 

  • В якій термін розглядається звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?

Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь