-
-

Гаряча лінія

Важливий пріоритет у роботі влади – розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу.

Сумський обласний контактний центр забезпечує оперативне реагування місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян.

 Кожен з Вас може звернутися до нас!

 Фахівці Сумського обласного контактного центру:

 • оперативно приймуть Вашу заяву щодо проблеми, яка у Вас виникла;

• невідкладно надішлють Ваше звернення органам влади відповідно до їх компетенції;

• приймуть належне рішення;

• нададуть відповідні рішення та відповіді заявникам;

• проконтролюють хід та терміни розгляду звернень;

• здійснять зворотній зв'язок із заявниками.

 Головна мета центру – спрощення порядку надання звернень до органів виконавчої влади та кваліфікована реальна допомога заявникам або ґрунтовне роз'яснення по суті питання.

 Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:

• на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;

• час роботи з 8:00 до 18:00;

• звернення громадян приймаються за номерами телефону: (0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м.Суми та Сумського району), 0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).Також можна звернутися за електронною адресою:  kol_centr@ukr.net 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь