A A A K K K
для людей із порушенням зору
-
-

Гаряча лінія

Важливий пріоритет у роботі влади – розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу.

Сумський обласний контактний центр забезпечує оперативне реагування місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян.

 Кожен з Вас може звернутися до нас!

 Фахівці Сумського обласного контактного центру:

 • оперативно приймуть Вашу заяву щодо проблеми, яка у Вас виникла;

• невідкладно надішлють Ваше звернення органам влади відповідно до їх компетенції;

• приймуть належне рішення;

• нададуть відповідні рішення та відповіді заявникам;

• проконтролюють хід та терміни розгляду звернень;

• здійснять зворотній зв'язок із заявниками.

 Головна мета центру – спрощення порядку надання звернень до органів виконавчої влади та кваліфікована реальна допомога заявникам або ґрунтовне роз'яснення по суті питання.

 Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:

• на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;

• час роботи з 8:00 до 18:00;

• звернення громадян приймаються за номерами телефону: (0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м.Суми та Сумського району), 0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).Також можна звернутися за електронною адресою:  kol_centr@ukr.net 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь