Гаряча лінія
Важливий пріоритет у роботі влади – розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу.
Сумський обласний контактний центр забезпечує оперативне реагування місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян.
Кожен з Вас може звернутися до нас!
Фахівці Сумського обласного контактного центру:
• оперативно приймуть Вашу заяву щодо проблеми, яка у Вас виникла;
• невідкладно надішлють Ваше звернення органам влади відповідно до їх компетенції;
• приймуть належне рішення;
• нададуть відповідні рішення та відповіді заявникам;
• проконтролюють хід та терміни розгляду звернень;
• здійснять зворотній зв'язок із заявниками.
Головна мета центру – спрощення порядку надання звернень до органів виконавчої влади та кваліфікована реальна допомога заявникам або ґрунтовне роз'яснення по суті питання.
Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:
• на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;
• час роботи з 8:00 до 18:00;
• звернення громадян приймаються за номерами телефону: (0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м.Суми та Сумського району), 0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).Також можна звернутися за електронною адресою: kol_centr@ukr.net