A A A K K K
для людей із порушенням зору
-
-

В УКРАЇНІ СТАРТУВАЛА ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ДО 2020 РОКУ

Дата: 09.10.2018 08:38
Кількість переглядів: 601

Уряд ставить завдання знизити смертність та травмування на дорогах на 30% і опрацювати програму додаткового захисту дітей. Про це заявив Володимир Гройсман під час всеукраїнської наради з питань безпеки дорожнього руху у Кам’янці-Подільському.

Аварійність на українських дорогах є надзвичайно високою. Тому Уряд реалізує чітку стратегію щодо безпеки на дорогах України

В Україні рівень смертності та травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод є одним з найвищих у Європі. З 2005 року кількість загиблих на дорогах перевищила 74 тисячі людей. Кількість травмованих – понад 600 тисяч. Дорожні пригоди є однією з найпоширеніших причин смертності серед дорослого населення і другою причиною смертності дітей у віці від п’яти до 14 років.

«Щорічно на дорогах України гине більше 3000 людей. Найгірше, що гинуть діти. Уряд ставить завдання знизити смертність та травмування на дорогах на 30% і опрацювати програму додаткового захисту дітей», - заявив Прем’єр-міністр України.

Володимир Гройсман заявив, що безпека руху – це комплексна робота. Будівництво та ремонт доріг – лише одна її складова. Інші – персональна відповідальність водія і система контролю за ситуацією на дорогах. «Я не ставлю за мету карати людей. Але ми повинні розуміти і те, що ДТП – це, окрім іншого, перевищення швидкості і нехтуваннями правилами дорожнього руху. Має бути системний контроль і відповідальність водія. Ставлю завдання - досягти 30%-го зниження аварій, травм і смертності. Це більше тисячі врятованих життів» - повідомив Прем’єр-міністр. Також він наголосив, що можливості для розгортання системи контролю є – і на законодавчому рівні, і у фінансовій площині.

В Україні стартувала державна програма підвищення безпеки дорожнього руху до 2020 року. Це план, який спирається на міжнародні рекомендації.

Крім наведення порядку з масовими порушеннями ДТП (основна причина смертності), один із великих розділів плану - нова інфраструктура: побудова безпечних пішохідних переходів з освітленням, з острівцями безпеки, побудова великої кількості кільцевих перехресть (програми розбудови інфраструктури безпеки «500-500-1000») та фізична ліквідація концентрації місць ДТП. Для реалізації цієї програми при Кабінеті Міністрів створена спеціальна Координаційна рада з питань безпеки руху, розроблено і затверджено нові норми будівництва доріг.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь