ПОСЛУГИ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ: ЗА ПОТРІБНИМИ ДОКУМЕНТАМИ ДО ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ МОЖНА НЕ ЙТИ
Юстиція Сумщини, використовуючи всі ефективні канали комунікації, активно роз’яснює громадянам про переваги використання онлайн сервісів Міністерства юстиції України, які надають можливість зручного й комфортного отримання послуг.
Сьогодні фахівці юстиції розповідали про нові можливості мешканцям древніх Ромен. І не тільки розповідали – користуючись мережею інтернет, продемонстрували покрокову інструкцію використання спрощеного порядку отримання документів через електронний кабінет, скористатись яким можна на сайті: https://kap.minjust.gov.ua/. Через «Он-лайн будинок юстиції» можна отримати такі послуги: ключ електронного цифрового підпису, витяги з реєстрів, подати на правову експертизу заяву на реєстрацію засобів масової інформації та громадського об’єднання.
Громадянам важливо знати, що завдяки послузі звернення через веб-портал до органів державної реєстрації актів цивільного стану https://dracs.minjust.gov.ua, можна записатися на прийом, подати заяву на одруження, обрати день весілля, здійснити інші дії.
Попит на електронні сервіси зростає, за даними сайту за останній місяць було більше мільйона переглядів, тому Мін’юст постійно удосконалює «Он-лайн будинок юстиції», у якому на перспективу можна буде отримати широкий спектр послуг – близько 30.
На сьогодні в онлайн-режимі можлива навіть реєстрація договорів оренди землі: https://minjust.gov.ua/news/ministry/derjavna-reestratsiya-dogovoriv-orendi-zemli-vidteper-dostupna-onlayn.
Отож, громадяни можуть активно користуватися послугами через Інтернет, адже рух у цьому напрямку наближає нашу країну до сучасних і ефективних механізмів інтернет-врядування.