A A A K K K
для людей із порушенням зору
-
-

Звіт про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради за І півріччя 2020 року

Дата: 06.07.2020 16:09
Кількість переглядів: 798

Фото без опису

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради  впродовж 6 місяців 2020 року працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, спрощенням, оперативністю та покращенням умов їх отримання.

На даний час в ЦНАП громадяни мають можливість отримати 114 послуг.

За І півріччя 2020 року надійшло та зареєстровано 4073 звернень щодо отримання адміністративних послуг, з них:

  • З реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 60;
  • Паспортні послуги – 5;
  • Реєстрація нерухомості та бізнесу – 2734;
  • Земельні питання – 204 (172 – через онлайн-сервіси);
  • Питання місцевого значення – 104;
  • Послуги соціального характеру – 220;
  • Послуги Пенсійного фонду – 330;
  • Послуги Центру зайнятості – 45;
  • Видача довідок – 371.

Інше:

  • Видано талонів на проїзд у міському транспорті – 506;
  • Прийнято заявок на скраплений газ – 480;
  • Прийнято вхідної кореспонденції – 182;
  • Вихідна кореспонденція – 112;
  • Сформовано архівних справ – 1319.

Також відвідувачі Центру надання адмінпослуг мають можливість замовити електронні послуги  в приміщенні ЦНАПу - відведено спеціальне автоматизоване робоче місце з доступом до мережі Інтернет.

На офіційному веб-сайті Зноб-Новгородської селищної ради створено і постійно оновлюється сторінка відділу «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру, переліком послуг.

На сторінці ЦНАП в соцмережі Facebook розміщуються новини та оголошення.

Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки.

Ще одним кроком до підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень є можливість самостійно обирати зручний спосіб повідомлення про результат розгляду документів (телефоном, ел.поштою) та спосіб отримання готового результату (особисто, поштою).

Працівники відділу постійно приймають участь в онлайн-вебінарах, щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.

Щомісяця:

  •  відділу ведення Державного реєстру виборців Середино-Будської РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі;
  • збирається інформація зі всіх старостинських округів та надається звіт до Головного управління статистики в Сумській області про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання громадян;
  • до Середино-Будського РВК надається інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних;
  • ДСЗН Сумської ОДА надається інформація щодо надання АПСХ через ПК «ІІС «Соціальна громада», заявки щодо потреби в бюджетних коштах для надання грошової компенсації.

Постійно підтримується в актуальному стані картотека реєстраційних та адресних карток.

Щокварталу Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської ОДА надається інформація про моніторинг якості надання електронних та адміністративних послуг через ЦНАП, про впровадження Моделі надання АПСХ у ЦНАП, про навчання працівників ЦНАП.

Щокварталу ДСЗН Сумської ОДА надається інформація про виконання плану заходів з реалізації Стратегії подолання бідності.

Надаються уточнені дані до Середино-Будського УСЗН про кількість переселенців.

В бюджет селищної ради за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості та бізнесу надійшло 336 537 гривні.

З 18.06.2020 відділ користується програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному виглядіЕлектронні копії документів, прийняті через „Соціальну громаду” одразу потрапляють в управління соціального захисту населення, що скоротить час прийняття рішення майже вдвічі. Через програмний комплекс мешканці громади зможуть оформити найпопулярніші послуги серед населення - житлові субсидії, допомоги та виплати тощо.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь