-
-

Звіт про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради за І півріччя 2020 року

Дата: 06.07.2020 16:09
Кількість переглядів: 865

Фото без опису

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради  впродовж 6 місяців 2020 року працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, спрощенням, оперативністю та покращенням умов їх отримання.

На даний час в ЦНАП громадяни мають можливість отримати 114 послуг.

За І півріччя 2020 року надійшло та зареєстровано 4073 звернень щодо отримання адміністративних послуг, з них:

  • З реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 60;
  • Паспортні послуги – 5;
  • Реєстрація нерухомості та бізнесу – 2734;
  • Земельні питання – 204 (172 – через онлайн-сервіси);
  • Питання місцевого значення – 104;
  • Послуги соціального характеру – 220;
  • Послуги Пенсійного фонду – 330;
  • Послуги Центру зайнятості – 45;
  • Видача довідок – 371.

Інше:

  • Видано талонів на проїзд у міському транспорті – 506;
  • Прийнято заявок на скраплений газ – 480;
  • Прийнято вхідної кореспонденції – 182;
  • Вихідна кореспонденція – 112;
  • Сформовано архівних справ – 1319.

Також відвідувачі Центру надання адмінпослуг мають можливість замовити електронні послуги  в приміщенні ЦНАПу - відведено спеціальне автоматизоване робоче місце з доступом до мережі Інтернет.

На офіційному веб-сайті Зноб-Новгородської селищної ради створено і постійно оновлюється сторінка відділу «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру, переліком послуг.

На сторінці ЦНАП в соцмережі Facebook розміщуються новини та оголошення.

Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки.

Ще одним кроком до підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень є можливість самостійно обирати зручний спосіб повідомлення про результат розгляду документів (телефоном, ел.поштою) та спосіб отримання готового результату (особисто, поштою).

Працівники відділу постійно приймають участь в онлайн-вебінарах, щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.

Щомісяця:

  •  відділу ведення Державного реєстру виборців Середино-Будської РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі;
  • збирається інформація зі всіх старостинських округів та надається звіт до Головного управління статистики в Сумській області про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання громадян;
  • до Середино-Будського РВК надається інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних;
  • ДСЗН Сумської ОДА надається інформація щодо надання АПСХ через ПК «ІІС «Соціальна громада», заявки щодо потреби в бюджетних коштах для надання грошової компенсації.

Постійно підтримується в актуальному стані картотека реєстраційних та адресних карток.

Щокварталу Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської ОДА надається інформація про моніторинг якості надання електронних та адміністративних послуг через ЦНАП, про впровадження Моделі надання АПСХ у ЦНАП, про навчання працівників ЦНАП.

Щокварталу ДСЗН Сумської ОДА надається інформація про виконання плану заходів з реалізації Стратегії подолання бідності.

Надаються уточнені дані до Середино-Будського УСЗН про кількість переселенців.

В бюджет селищної ради за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості та бізнесу надійшло 336 537 гривні.

З 18.06.2020 відділ користується програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному виглядіЕлектронні копії документів, прийняті через „Соціальну громаду” одразу потрапляють в управління соціального захисту населення, що скоротить час прийняття рішення майже вдвічі. Через програмний комплекс мешканці громади зможуть оформити найпопулярніші послуги серед населення - житлові субсидії, допомоги та виплати тощо.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь