-
-

ЦНАП святкує річницю з дня відкриття

Дата: 20.11.2020 11:46
Кількість переглядів: 708

Фото без опису

Фото без опису

Рік тому в Зноб-Новгородській ОТГ запрацював Центр надання адміністративних послуг. Його відкриття стало можливим завдяки співпраці ОМС з українськими та шведськими експерти Програми «U-LEAD з Європою» - міжнародної програми, яка фінансується Європейським Союзом.

20.11.2019 відбулося урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг Зноб-Новгородської селищної ради. Центр працює за моделлю інтегрованих послуг, а це налаштування роботи за принципом «єдиного вікна».

Підписано Угоди про співробітництво з Управлінням Державної міграційної служби України у Сумській області, Управлінням соціального захисту населення Середино-Будської районної державної адміністрації Сумської області, Угоди про співпрацю щодо створення віддаленого робочого місця працівника органу Пенсійного фонду України і Державної служби зайнятості, Меморандум з Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області і Шосткинським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

За цей час ЦНАП має свої досягнення. З моменту свого заснування кількість послуг, які надаються населенню, постійно збільшується. На сьогодні у Центрі можна вирішити широкий спектр питань. У лютому 2020 року були доповнені розділи: «Земельні питання», «Питання місцевого значення» і «Питання соціального характеру». Найчастіше відвідувачі звертаються, щоб здійснити реєстрацію місця проживання, бізнесу та майнових прав, оформити соціальні допомоги та житлові субсидії, за послугами Держгеокадастру. Також серед жителів затребувана послуга з прийому документів для вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку. У приміщенні Центру проводиться прийом громадян спеціалістами Пенсійного фонду і Центру зайнятості. На час дії карантину ПФ та інші структурні підрозділи виконавчої влади співпрацюють з ЦНАПом дистанційно (довідку про доходи, про перебування чи не перебування на обліку в центрі зайнятості та суми отриманого матеріального забезпечення, довідку про отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям можна замовити через ЦНАП).

З червня 2020 року ЦНАП користується програмним комплексом «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» через який можна оформити в електронному вигляді найпопулярніші послуги серед населення - пільги, допомоги та виплати тощо.

За 9 місяців 2020 року було надано 5756 послуг. Сума надходжень в бюджет селищної ради за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості та бізнесу становить 496 512 гривень.

Функціонує сторінка ЦНАП на офіційному сайті Зноб-Новгородської селищної ради (https://zn-otg.gov.ua/viddil-z-juridichnih-pitan-ta-derzhavnoi-reestracii-15-26-34-30-10-2017/), яка містить перелік послуг ЦНАП, інформацію про режим роботи, його місцезнаходження, довідковий телефон, адресу електронної пошти, нормативно-правові документи, положення, звіти, угоди про співпрацю, інформація про діяльність. Всі адмінпослуги мають затверджені інформаційні картки (ІК), які розміщені на стендах ЦНАП та на сайті (https://zn-otg.gov.ua/perelik-poslug-13-31-39-21-02-2020/). Актуальні новини про роботу ЦНАП розміщуються у мережі Facebook (https://www.facebook.com/cnap.znobnovgorod/).

Для зручності громадян, які на прийом у ЦНАП  приходять разом з дітьми, облаштовано  ігровий куточок, а також пеленальний столик для немовлят. Відвідувачі мають можливість скористатись безкоштовним WI-FI та вільним комп’ютеризованим робочим місцем. В Центрі встановлений платіжний термінал для приймання платежів за надання адміністративних послуг, а саме за  реєстрацію місця проживання, реєстрацію нерухомого майна, державну реєстрацію шлюбу, держмито.

Робота ЦНАП спрямована на реалізацію таких напрямків: забезпечення високого рівня сервісу обслуговування, шляхом дотримання високих стандартів надання адміністративних послуг, спрощення процедури отримання адміністративних послуг, впровадження нових та прогресивних законодавчих ініціатив, зменшення часових витрат на отримання послуг, переведення окремих послуг в електронний формат, створення комфортних зон для очікування, в тому числі для осіб з дітьми. Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників відділу щодо надання адміністративних послуг.

Керівництво ОТГ разом з начальником ЦНАП вважають, що зупинятися на досягненому не можна. Необхідно постійно думати над розвитком ЦНАП, щоб він дійсно був потрібний відвідувачам.

Комплексне та якісне надання адміністративних послуг у найкоротший термін та за мінімальну кількість відвідувань – це одне з основних пріоритетів роботи Центру.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь