A A A K K K
для людей із порушенням зору
-
-

Куди необхідно звертатись для призначення субсидії та які документи необхідно подавати?

Дата: 04.10.2021 11:05
Кількість переглядів: 337

До уваги отримувачів житлових субсидій!Документи для призначення житлових субсидій приймаються:

- відділами соціального захисту відповідних територіальних громад або визначеними посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради;
  - уповноваженими особами старостинських округів;
  - посадовими особами центру надання адміністративних послуг (у разі їх створення);
  - в містах обласного значення - управліннями соціального захисту населення.
  Для призначення житлової субсидії подаються наступні документи:
  - заява про призначення та надання житлової субсидії (http://plsz.gov.ua/pub_doc/zayava%202021.doc);
  - декларація про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії (http://plsz.gov.ua/pub_doc/declaraciya%202021.doc);
  За потреби також додаються:
  - договір наймання (оренди) житла (для орендарів);
  - копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності заборгованості);
  додаткові документи, необхідні для розгляду питання призначення субсидії (у разі призначення субсидії у виняткових випадках, зокрема на фактично проживаючих осіб). Це можуть бути довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв'язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, у тому числі легалізовані в Україні документи про набуття страхового стажу в іншій країні;
  довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;
  акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;
  договори оренди житла в іншому місці тощо.
  Для зручності населення області Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації розроблено зразки заповнення заяви та декларації для призначення субсидії та рекомендації щодо їх заповнення, з якими можливо ознайомитись на сайті департаменту за посиланням http://plsz.gov.ua/pub_doc/instrukciya-2.doc .
  При зверненні з питань призначення житлової субсидії при собі обов'язково необхідно мати: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), інформацію про паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) членів домогосподарства та членів їх сімей (в тому числі, які зареєстровані за іншою адресою), інформацію про особові рахунки організацій-надавачів житлово-комунальних послуг (зазначається у платіжних квитанціях або розрахункових книжках), інформацію про виплатні реквізити банківської установи для виплати субсидії (у разі виявлення бажання отримувати субсидію через банківські установи).
   Важливо! Заява та декларація вважаються не поданими, у разі, якщо не внесені у повному обсязі відомості про членів домогосподарства та членів їх сімей; відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків, дані про доходи та майно. Тому, при заповненні заяви та декларації просимо уважно зазначати всю повну та достовірну інформацію.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь