A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Зноб-Новгородська громада
Сумська область, Шосткинський район

ЗВІТ щодо роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради за І півріччя 2021 року

Дата: 05.07.2021 14:20
Кількість переглядів: 58

ЗВІТ

щодо роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг»

виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради

за І півріччя 2021 року

 

На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради проводиться робота, спрямована на створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів суб’єктів господарювання та громадян в частині отримання якісних та своєчасних адміністративних послуг.

За І півріччя 2021 року було надано 6576 послуги, з них:

  • Реєстрації/зняття з реєстрації мешканців – 685:
  • Довідка про проживання – 45
  • Довідка про реєстрацію місця проживання – 67;
  • Довідка про склад зареєстрованих – 261;
  • Довідка про наявність пічного опалення – 24;
  • Довідка про працю – 29;
  • Довідка-характеристика – 12;
  • Довідка про склад сім’ї – 242;
  • Довідка про не зареєстрованих – 5.
  • Паспортних послуг (прийом документів для вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку) – 7;
  • Реєстрації нерухомості – 3262:
  • Заява про реєстрацію права власності – 587;
  • Заява про реєстрацію права оренди земельної ділянки – 2565;
  • Заява про відкликання – 26;
  • Заява про надання інформації – 63;
  • Заява про внесення змін до ДРРП – 21.
  • Земельні питання – 69:
  • Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку – 21;
  • Затвердження технічної документації із землеустрою – 18;
  • Внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про земельну ділянку, з видачею витягу – 17;
  • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 11;
  • Видача довідки про наявність у ДЗК відомостей про одержання у власність земельної ділянки – 2.
  •  Онлайн-витяги з ДЗК - 1733;
  • Місцевого значення – 88:
  • Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування – 39;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам ВВВ, учасникам АТО – 24;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення – 17;
  • Надання матеріальної допомоги на поховання деяких категорій громадян – 1
  • Надання одноразової матеріальної допомоги молодятам, які уклали шлюб – 1
  • Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам з настанням ювілейної дати (90, 95 ,100 років) – 6.
  • Соціального характеру – 659:
  • Прийом документів для призначення субсидій – 259;
  • Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу – 138;
  • Прийом документів для надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 3;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 73;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги на догляд 80-річному пенсіонеру – 33;
  • Прийом документів для надання державної допомоги при народженні дитини – 8;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2
  • Прийом документів для надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 6;
  • Прийом документів для надання державної допомоги на дітей одиноким матерям – 42;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 8;
  • Прийом документів для надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю – 2;
  • Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, у зв’язку з відсутністю страхового стажу – 8;
  • Прийом документів для надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 2;
  • Прийом документів для надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 6;
  • Прийом документів для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам – 17
  • Прийом документів для надання державної допомоги на поховання – 1;
  • Прийом документів для надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі – 5;
  • Прийом документів для надання одноразової грошової допомоги учасникам АТО на придбання твердого палива – 43
  • Прийом документів для видачі направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ – 3.
  • Надання довідок з ПФ, ЦЗ, УСЗН – 73.

Інше:

  • Видано талонів на проїзд у міському транспорті – 250;
  • Прийнято вхідної кореспонденції – 263;
  • Вихідна кореспонденція – 114;
  • Прийнято на зберігання заяви – 2685.

 

Також надавались консультації в телефонному режимі, через електронну пошту і на сторінці у Facebook.

ЦНАП користується програмним комплексом «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» через який можна оформити в електронному вигляді найпопулярніші послуги серед населення – субсидії, пільги, допомоги.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників. Спеціалісти ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовує Мінцифра. За півроку відділ прийняв участь у 19 заняттях.

З початку року ЦНАП працює в Реєстрі територіальних громад. РТГ є обов’язковим інструментом для ОТГ. Реєстр зручний у використанні, значно пришвидшує роботу інспектора з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання громадян, формує звітність, повністю відповідає вимогам законодавства та постійно оновлюється.

Налагоджено співпрацю з управлінням соціального захисту населення Шосткинської РДА. Відтепер у ЦНАП можна подати пакет документів для отримання посвідчень багатодітної сім’ї, особи з інвалідністю та дітям з інвалідністю та інші.

Громадяни мають можливість отримати адміністративні послуги за допомогою он-лайн сервісів. На сторінці Центру розміщено посилання на такі сервіси.

Сума надходжень в бюджет селищної ради – 369 372 гривень, з них:

  • за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості – 348 204 грн;
  • За надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку і реєстрацію місця проживання – 21 168 грн.

Звітність.

Щомісяця:

  •  відділу ведення Державного реєстру виборців Середино-Будської РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі;
  • збирається інформація зі всіх старостинських округів та надається звіт до Головного управління статистики в Сумській області про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання громадян;
  • до Середино-Будського РВК надається інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних;
  • ДСЗН Сумської ОДА надається інформація щодо надання АПСХ через ПК «ІІС «Соціальна громада», заявки щодо потреби в бюджетних коштах для надання грошової компенсації.

Постійно підтримується в актуальному стані картотека реєстраційних та адресних карток.

Щокварталу Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської ОДА надається інформація про моніторинг якості надання електронних та адміністративних послуг через ЦНАП, про впровадження Моделі надання АПСХ у ЦНАП, про навчання працівників ЦНАП.

Щокварталу ДСЗН Сумської ОДА надається інформація про виконання плану заходів з реалізації Стратегії подолання бідності.

Надаються уточнені дані до Середино-Будського УСЗН про кількість переселенців.

 

У подальшому серед основних завдань роботи відділу «ЦНАП» є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через Центр, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь