ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
30 листопада 2018 року відбулось засідання колегії Середино-Будської районної державної адміністрації під керівництвом голови Середино-Будської районної державної адміністрації Ірини ЗАПЛАТКІНОЇ
У засіданні колегії взяли участь члени колегії, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, відповідальні працівники апарату райдержадміністрації, керівники окремих територіальних органів та районних установ, селищний і сільські голови, секретарі міської та сільських рад, представники районних ЗМІ.
На початку засідання до всіх присутніх звернулась голова районної державної адміністрації Ірина ЗАПЛАТКІНА з приводу впровадження воєнного стану. Очільниця району попросила зберігати спокій, провести інформаційно-роз’яснювальну роботу на підпорядкованих територіях та донести до людей, що воєнний стан фактично не вплине на життя цивільного населення. Дії які будуть впроваджені на території району будуть проходити з максимальним дотриманням прав і свобод громадян, без порушення Конституції, законів України.
На порядку денному колегії розглянули ряд важливих питань, зокрема:
1. Про проект Програми економічного та соціального розвитку Середино-Будського району на 2019 рік. З інформацією виступила начальник управління економічного розвитку територій, архітектури та житлово-комунального господарства Середино-Будської районної державної адміністрації Октябрина ЯШКОВА. Пропозицій та доповнень до проекту розпорядження не надходило.
2. Про проект районного бюджету Середино-Будського району на 2019 рік. З інформацією виступила начальник фінансового управління Середино-Будської районної державної адміністрації Ольга РЕБЕНКО
3.Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах. З інформацією виступила начальник служби у справах дітей Середино-Будської районної державної адміністрації Наталія НАСИРОВА.
По всіх питаннях порядку денного колегії прийняті відповідні розпорядження.