Шосткинське об’єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області нагадує:
НА ВЕБ-ПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ПРАЦЮЄ КАБІНЕТ РОБОТОДАВЦЯ
На порталі продовжує функціонувати кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавців доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.
Платник увійшовши на веб-портал електронних послуг (www.pfu.gov.ua) за допомогою електронного цифрового підпису має можливістю переглянути інформацію стосовно сплати єдиного
соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.
Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.
А також, у кабінеті містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного
соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.
Окрім того є ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні), а саме, довідки про трудовий та страховий стаж (Додаток 9), а також по кожній застрахованій особі, яка перебуває в трудових відносинах з страхувальником, є можливість сформувати форму ОК-7.
Нагадаємо, раніше Пенсійний фонд України запровадив сервіс СМС-інформування для застрахованих осіб та пенсіонерів.