Формування здоров’язбережувальних компетентностей учнів та застосування компетентнісно-зорієнтованих завдань – основні складові сучасного уроку хімії
23 січня 2020 року на базі Зноб-Ноггородського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів пройшов семінар учителів хімії.
Відкритий урок в одинадцятому класі та виховний захід у сьомому класі Т.Полуди показав, що без уроків хімії не можна розказати й навчити дітей реально оцінювати навколишній світ, ступінь впливу різних сполук, органічних та неорганічних речовин на організм людини. Знаючи їх основні хімічні та фізичні властивості, учні будуть знати що й у поєднанні з чим може шкодити людському організму, навколишньому середовищу, як від цього уберегти себе й оточуючих.
Т.Полуда з радістю поділилася своїм досвідом викладання хімії у школі з педагогами інших закладів освіти, які були присутні на семінарі. Розказала про методи й прийоми швидкого опитування та перевірки домашнього завдання. Продемонструвала виготовлений власними руками дидактичний матеріал, яким користується в різних класах на уроках вивчення нової теми та узагальнення.
А методист відділу освіти, молоді та спорту С.Шапеко обговорила з присутніми питання щодо необхідності застосування компетентнісно-зорієнтованих завдань як засобу формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках хімії. Розв’язуючи такі завдання, в учнів буде формуватися цілісне уявлення про світ, в якому ми живемо, де важливо вміти застосовувати ті чи інші знання.
За короткий час педагоги попрацювали плідно.