Звіт про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради за І півріччя 2020 року
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради впродовж 6 місяців 2020 року працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, спрощенням, оперативністю та покращенням умов їх отримання.
На даний час в ЦНАП громадяни мають можливість отримати 114 послуг.
За І півріччя 2020 року надійшло та зареєстровано 4073 звернень щодо отримання адміністративних послуг, з них:
- З реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 60;
- Паспортні послуги – 5;
- Реєстрація нерухомості та бізнесу – 2734;
- Земельні питання – 204 (172 – через онлайн-сервіси);
- Питання місцевого значення – 104;
- Послуги соціального характеру – 220;
- Послуги Пенсійного фонду – 330;
- Послуги Центру зайнятості – 45;
- Видача довідок – 371.
Інше:
- Видано талонів на проїзд у міському транспорті – 506;
- Прийнято заявок на скраплений газ – 480;
- Прийнято вхідної кореспонденції – 182;
- Вихідна кореспонденція – 112;
- Сформовано архівних справ – 1319.
Також відвідувачі Центру надання адмінпослуг мають можливість замовити електронні послуги в приміщенні ЦНАПу - відведено спеціальне автоматизоване робоче місце з доступом до мережі Інтернет.
На офіційному веб-сайті Зноб-Новгородської селищної ради створено і постійно оновлюється сторінка відділу «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру, переліком послуг.
На сторінці ЦНАП в соцмережі Facebook розміщуються новини та оголошення.
Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки.
Ще одним кроком до підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень є можливість самостійно обирати зручний спосіб повідомлення про результат розгляду документів (телефоном, ел.поштою) та спосіб отримання готового результату (особисто, поштою).
Працівники відділу постійно приймають участь в онлайн-вебінарах, щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.
Щомісяця:
- відділу ведення Державного реєстру виборців Середино-Будської РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі;
- збирається інформація зі всіх старостинських округів та надається звіт до Головного управління статистики в Сумській області про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання громадян;
- до Середино-Будського РВК надається інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних;
- ДСЗН Сумської ОДА надається інформація щодо надання АПСХ через ПК «ІІС «Соціальна громада», заявки щодо потреби в бюджетних коштах для надання грошової компенсації.
Постійно підтримується в актуальному стані картотека реєстраційних та адресних карток.
Щокварталу Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської ОДА надається інформація про моніторинг якості надання електронних та адміністративних послуг через ЦНАП, про впровадження Моделі надання АПСХ у ЦНАП, про навчання працівників ЦНАП.
Щокварталу ДСЗН Сумської ОДА надається інформація про виконання плану заходів з реалізації Стратегії подолання бідності.
Надаються уточнені дані до Середино-Будського УСЗН про кількість переселенців.
В бюджет селищної ради за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості та бізнесу надійшло 336 537 гривні.
З 18.06.2020 відділ користується програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному вигляді. Електронні копії документів, прийняті через „Соціальну громаду” одразу потрапляють в управління соціального захисту населення, що скоротить час прийняття рішення майже вдвічі. Через програмний комплекс мешканці громади зможуть оформити найпопулярніші послуги серед населення - житлові субсидії, допомоги та виплати тощо.