-
-

ЗВІТ щодо роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради за І півріччя 2021 року

Дата: 05.07.2021 14:20
Кількість переглядів: 533

Фото без опису

ЗВІТ

щодо роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг»

виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради

за І півріччя 2021 року

 

На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради проводиться робота, спрямована на створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів суб’єктів господарювання та громадян в частині отримання якісних та своєчасних адміністративних послуг.

За І півріччя 2021 року було надано 6576 послуги, з них:

  • Реєстрації/зняття з реєстрації мешканців – 685:
  • Довідка про проживання – 45
  • Довідка про реєстрацію місця проживання – 67;
  • Довідка про склад зареєстрованих – 261;
  • Довідка про наявність пічного опалення – 24;
  • Довідка про працю – 29;
  • Довідка-характеристика – 12;
  • Довідка про склад сім’ї – 242;
  • Довідка про не зареєстрованих – 5.
  • Паспортних послуг (прийом документів для вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку) – 7;
  • Реєстрації нерухомості – 3262:
  • Заява про реєстрацію права власності – 587;
  • Заява про реєстрацію права оренди земельної ділянки – 2565;
  • Заява про відкликання – 26;
  • Заява про надання інформації – 63;
  • Заява про внесення змін до ДРРП – 21.
  • Земельні питання – 69:
  • Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку – 21;
  • Затвердження технічної документації із землеустрою – 18;
  • Внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про земельну ділянку, з видачею витягу – 17;
  • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 11;
  • Видача довідки про наявність у ДЗК відомостей про одержання у власність земельної ділянки – 2.
  •  Онлайн-витяги з ДЗК - 1733;
  • Місцевого значення – 88:
  • Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування – 39;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам ВВВ, учасникам АТО – 24;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення – 17;
  • Надання матеріальної допомоги на поховання деяких категорій громадян – 1
  • Надання одноразової матеріальної допомоги молодятам, які уклали шлюб – 1
  • Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам з настанням ювілейної дати (90, 95 ,100 років) – 6.
  • Соціального характеру – 659:
  • Прийом документів для призначення субсидій – 259;
  • Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу – 138;
  • Прийом документів для надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 3;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 73;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги на догляд 80-річному пенсіонеру – 33;
  • Прийом документів для надання державної допомоги при народженні дитини – 8;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2
  • Прийом документів для надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 6;
  • Прийом документів для надання державної допомоги на дітей одиноким матерям – 42;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 8;
  • Прийом документів для надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю – 2;
  • Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, у зв’язку з відсутністю страхового стажу – 8;
  • Прийом документів для надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 2;
  • Прийом документів для надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 6;
  • Прийом документів для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам – 17
  • Прийом документів для надання державної допомоги на поховання – 1;
  • Прийом документів для надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі – 5;
  • Прийом документів для надання одноразової грошової допомоги учасникам АТО на придбання твердого палива – 43
  • Прийом документів для видачі направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ – 3.
  • Надання довідок з ПФ, ЦЗ, УСЗН – 73.

Інше:

  • Видано талонів на проїзд у міському транспорті – 250;
  • Прийнято вхідної кореспонденції – 263;
  • Вихідна кореспонденція – 114;
  • Прийнято на зберігання заяви – 2685.

 

Також надавались консультації в телефонному режимі, через електронну пошту і на сторінці у Facebook.

ЦНАП користується програмним комплексом «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» через який можна оформити в електронному вигляді найпопулярніші послуги серед населення – субсидії, пільги, допомоги.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників. Спеціалісти ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовує Мінцифра. За півроку відділ прийняв участь у 19 заняттях.

З початку року ЦНАП працює в Реєстрі територіальних громад. РТГ є обов’язковим інструментом для ОТГ. Реєстр зручний у використанні, значно пришвидшує роботу інспектора з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання громадян, формує звітність, повністю відповідає вимогам законодавства та постійно оновлюється.

Налагоджено співпрацю з управлінням соціального захисту населення Шосткинської РДА. Відтепер у ЦНАП можна подати пакет документів для отримання посвідчень багатодітної сім’ї, особи з інвалідністю та дітям з інвалідністю та інші.

Громадяни мають можливість отримати адміністративні послуги за допомогою он-лайн сервісів. На сторінці Центру розміщено посилання на такі сервіси.

Сума надходжень в бюджет селищної ради – 369 372 гривень, з них:

  • за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості – 348 204 грн;
  • За надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку і реєстрацію місця проживання – 21 168 грн.

Звітність.

Щомісяця:

  •  відділу ведення Державного реєстру виборців Середино-Будської РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі;
  • збирається інформація зі всіх старостинських округів та надається звіт до Головного управління статистики в Сумській області про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання громадян;
  • до Середино-Будського РВК надається інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних;
  • ДСЗН Сумської ОДА надається інформація щодо надання АПСХ через ПК «ІІС «Соціальна громада», заявки щодо потреби в бюджетних коштах для надання грошової компенсації.

Постійно підтримується в актуальному стані картотека реєстраційних та адресних карток.

Щокварталу Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської ОДА надається інформація про моніторинг якості надання електронних та адміністративних послуг через ЦНАП, про впровадження Моделі надання АПСХ у ЦНАП, про навчання працівників ЦНАП.

Щокварталу ДСЗН Сумської ОДА надається інформація про виконання плану заходів з реалізації Стратегії подолання бідності.

Надаються уточнені дані до Середино-Будського УСЗН про кількість переселенців.

 

У подальшому серед основних завдань роботи відділу «ЦНАП» є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через Центр, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь