ЗВІТ щодо роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради за І півріччя 2021 року
ЗВІТ
щодо роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг»
виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради
за І півріччя 2021 року
На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради проводиться робота, спрямована на створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів суб’єктів господарювання та громадян в частині отримання якісних та своєчасних адміністративних послуг.
За І півріччя 2021 року було надано 6576 послуги, з них:
- Реєстрації/зняття з реєстрації мешканців – 685:
- Довідка про проживання – 45
- Довідка про реєстрацію місця проживання – 67;
- Довідка про склад зареєстрованих – 261;
- Довідка про наявність пічного опалення – 24;
- Довідка про працю – 29;
- Довідка-характеристика – 12;
- Довідка про склад сім’ї – 242;
- Довідка про не зареєстрованих – 5.
- Паспортних послуг (прийом документів для вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку) – 7;
- Реєстрації нерухомості – 3262:
- Заява про реєстрацію права власності – 587;
- Заява про реєстрацію права оренди земельної ділянки – 2565;
- Заява про відкликання – 26;
- Заява про надання інформації – 63;
- Заява про внесення змін до ДРРП – 21.
- Земельні питання – 69:
- Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку – 21;
- Затвердження технічної документації із землеустрою – 18;
- Внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про земельну ділянку, з видачею витягу – 17;
- Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 11;
- Видача довідки про наявність у ДЗК відомостей про одержання у власність земельної ділянки – 2.
- Онлайн-витяги з ДЗК - 1733;
- Місцевого значення – 88:
- Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування – 39;
- Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам ВВВ, учасникам АТО – 24;
- Надання одноразової матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення – 17;
- Надання матеріальної допомоги на поховання деяких категорій громадян – 1
- Надання одноразової матеріальної допомоги молодятам, які уклали шлюб – 1
- Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам з настанням ювілейної дати (90, 95 ,100 років) – 6.
- Соціального характеру – 659:
- Прийом документів для призначення субсидій – 259;
- Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу – 138;
- Прийом документів для надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 3;
- Прийом документів для надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 73;
- Прийом документів для надання державної соціальної допомоги на догляд 80-річному пенсіонеру – 33;
- Прийом документів для надання державної допомоги при народженні дитини – 8;
- Прийом документів для надання державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2
- Прийом документів для надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 6;
- Прийом документів для надання державної допомоги на дітей одиноким матерям – 42;
- Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 8;
- Прийом документів для надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю – 2;
- Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, у зв’язку з відсутністю страхового стажу – 8;
- Прийом документів для надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 2;
- Прийом документів для надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 6;
- Прийом документів для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам – 17
- Прийом документів для надання державної допомоги на поховання – 1;
- Прийом документів для надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі – 5;
- Прийом документів для надання одноразової грошової допомоги учасникам АТО на придбання твердого палива – 43
- Прийом документів для видачі направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ – 3.
- Надання довідок з ПФ, ЦЗ, УСЗН – 73.
Інше:
- Видано талонів на проїзд у міському транспорті – 250;
- Прийнято вхідної кореспонденції – 263;
- Вихідна кореспонденція – 114;
- Прийнято на зберігання заяви – 2685.
Також надавались консультації в телефонному режимі, через електронну пошту і на сторінці у Facebook.
ЦНАП користується програмним комплексом «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» через який можна оформити в електронному вигляді найпопулярніші послуги серед населення – субсидії, пільги, допомоги.
Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників. Спеціалісти ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовує Мінцифра. За півроку відділ прийняв участь у 19 заняттях.
З початку року ЦНАП працює в Реєстрі територіальних громад. РТГ є обов’язковим інструментом для ОТГ. Реєстр зручний у використанні, значно пришвидшує роботу інспектора з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання громадян, формує звітність, повністю відповідає вимогам законодавства та постійно оновлюється.
Налагоджено співпрацю з управлінням соціального захисту населення Шосткинської РДА. Відтепер у ЦНАП можна подати пакет документів для отримання посвідчень багатодітної сім’ї, особи з інвалідністю та дітям з інвалідністю та інші.
Громадяни мають можливість отримати адміністративні послуги за допомогою он-лайн сервісів. На сторінці Центру розміщено посилання на такі сервіси.
Сума надходжень в бюджет селищної ради – 369 372 гривень, з них:
- за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості – 348 204 грн;
- За надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку і реєстрацію місця проживання – 21 168 грн.
Звітність.
Щомісяця:
- відділу ведення Державного реєстру виборців Середино-Будської РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі;
- збирається інформація зі всіх старостинських округів та надається звіт до Головного управління статистики в Сумській області про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання громадян;
- до Середино-Будського РВК надається інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних;
- ДСЗН Сумської ОДА надається інформація щодо надання АПСХ через ПК «ІІС «Соціальна громада», заявки щодо потреби в бюджетних коштах для надання грошової компенсації.
Постійно підтримується в актуальному стані картотека реєстраційних та адресних карток.
Щокварталу Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської ОДА надається інформація про моніторинг якості надання електронних та адміністративних послуг через ЦНАП, про впровадження Моделі надання АПСХ у ЦНАП, про навчання працівників ЦНАП.
Щокварталу ДСЗН Сумської ОДА надається інформація про виконання плану заходів з реалізації Стратегії подолання бідності.
Надаються уточнені дані до Середино-Будського УСЗН про кількість переселенців.
У подальшому серед основних завдань роботи відділу «ЦНАП» є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через Центр, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.