Електронний кабінет роботодавця
Державна служба зайнятості України, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів, запровадила сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця».
«Електронний кабінет роботодавця» - інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.
Електронний кабінет роботодавця - це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Для створення власного Електронного кабінету роботодавця необхідно звернутись до центру зайнятості.
Телефон Вашого особистого консультанта (05451) 72090
Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно:
- на головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція);
- після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації;
- після авторизації Ви отримаєте можливість подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме тапереглянути:
- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;
- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;
- стан укомплектування заявлених вакансій;
- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;
- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.