Як подати документи на отримання субсидії в електронній формі?
Документи на призначення субсидії можливо подати в електронному вигляді через сайт Мінсоцполітики в розділі Е-сервіси за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Єдиний державний веб-портал електронних послуг.
Як скористатися послугою онлайн через сайт Мінсоцполітики:
1. Перейти на вебсайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Субсидії або за посиланням: (https://subsidii.mlsp.gov.ua) .
2. Авторизуватись в один із 3-х способів: за допомогою електронного підпису, за адресою електронної пошти або ідентифікацією BankID.
3. Заповнити електронну форму заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
Після заповнення всіх реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.
У разі необхідності, в електронному сервісі можливо приєднати файл із сканованою копією документу (в pdf-форматі), а саме:
документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;
договір оренди (найму) житлового приміщення;
договір про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг
документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;
довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;
документи, що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.
4. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.
Звертаємо увагу, у разі подання документів на призначення субсидії через електронний сервіс без використання електронного підпису необхідно протягом місяця особисто звернутись до територіального управління соціального захисту населення аби власноруч підписати документи.
Працівники органу соціального захисту населення зв'яжуться з вами, для узгодження дати і часу вашого візиту.