-
-

ЗВІТ щодо роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради за 2021 рік

Дата: 13.01.2022 10:10
Кількість переглядів: 352

Фото без опису

На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради проводиться робота, спрямована на створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів суб’єктів господарювання та громадян в частині отримання якісних та своєчасних адміністративних послуг.

За 2021 рік було надано 11958 послуг, з них:

  • Реєстрації/зняття з реєстрації мешканців – 1263:
  • Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців – 180;
  • Довідка про проживання – 62;
  • Довідка про зняття з реєстрації – 3;
  • Довідка про реєстрацію місця проживання – 174;
  • Довідка про склад зареєстрованих – 276;
  • Довідка про наявність пічного опалення – 46;
  • Довідка про працю – 33;
  • Довідка-характеристика – 48;
  • Довідка про склад сім’ї – 429;
  • Довідка про не зареєстрованих – 12.
  • Паспортних послуг (прийом документів для вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку) – 12;
  • Реєстрації нерухомості – 6704:
  • Заява про реєстрацію права власності – 895;
  • Заява про реєстрацію права оренди земельної ділянки – 5621;
  • Заява про відкликання – 63;
  • Заява про надання інформації – 84;
  • Заява про внесення змін до ДРРП – 41.
  • Земельні питання – 207:
  • Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку – 79;
  • Затвердження технічної документації із землеустрою – 40;
  • Внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про земельну ділянку, з видачею витягу – 65;
  • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 21;
  • Видача довідки про наявність у ДЗК відомостей про одержання у власність земельної ділянки – 2.
  • Онлайн-витяги з ДЗК - 2029;
  • Місцевого значення – 199:
  • Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування – 71;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги постраждалим від пожежі або стихійного лиха - 3
  • Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам ВВВ, учасникам АТО – 86;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення – 17;
  • Надання матеріальної допомоги на поховання деяких категорій громадян – 7;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги молодятам, які уклали шлюб – 6;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам з настанням ювілейної дати (90, 95, 100 років) – 9.
  • Соціального характеру – 939:
  • Прийом документів для призначення субсидій – 274;
  • Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу – 168;
  • Прийом документів для надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 5;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 148;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги на догляд 80-річному пенсіонеру – 41;
  • Прийом документів для надання державної допомоги при народженні дитини – 16;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 7;
  • Прийом документів для надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 9;
  • Прийом документів для надання державної допомоги на дітей одиноким матерям – 87;
  • Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 11;
  • Прийом документів для надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю – 2;
  • Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, у зв’язку з відсутністю страхового стажу – 14;
  • Прийом документів для надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 7;
  • Прийом документів для надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 14;
  • Прийом документів для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам – 33;
  • Прийом документів для надання державної допомоги на поховання – 3;
  • Прийом документів для надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі – 11;
  • Прийом документів для надання одноразової грошової допомоги учасникам АТО на придбання твердого палива – 47;
  • Прийом документів для видачі направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ – 4;
  • Прийом документів для призначення щорічної допомоги на оздоровлення учасникам ліквідації аварії ЧК 2 категорії – 7;
  • Прийом документів для призначення щорічної допомоги на оздоровлення потерпілим внаслідок ЧК особам з інвалідністю 1(2) групи – 1;
  • Прийом документів для призначення щорічної допомоги на оздоровлення потерпілим внаслідок ЧК  особам з інвалідністю  3 групи – 1;
  • Прийом документів для призначення щорічної допомоги на оздоровлення учасникам ліквідації аварії ЧК 3 категорії – 9;
  • Прийом документів для встановлення статусу, видачі посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї – 11;
  • Прийом документів для видачі посвідчень особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю – 3;
  • Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 6.
  • Послуги Пенсійного фонду - 240.
  • Послуги Центру зайнятості – 365.

Інше:

  • Видано талонів на проїзд у міському транспорті – 432;
  • Прийнято вхідної кореспонденції – 472;
  • Вихідна кореспонденція – 217;
  • Прийнято на зберігання заяви – 5306.

Надавались консультації особисто, в телефонному режимі, через електронну пошту і на сторінці у Facebook.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників. Спеціалісти ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовує Мінцифра. За півроку відділ прийняв участь у 29 заняттях.

Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг. Рішеннями сесій було збільшено перелік послуг, які надаються через Центр з 114 до 127. Укладено угоду про співпрацю з Держпродспоживслужбою у Сумській області.

З листопада послуга «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку» надається адміністратором відділу (пройдено стажування у сфері земельних відносин та підключено до програмного забезпечення Державного земельного кадастру).

 

Сума надходжень в бюджет селищної ради – 703 972 гривень, з них:

  • за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості – 671 976 грн;
  • За надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку і реєстрацію місця проживання – 31 996 грн.

 

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь