ЗВІТ щодо роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради за 2021 рік
На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зноб-Новгородської селищної ради проводиться робота, спрямована на створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів суб’єктів господарювання та громадян в частині отримання якісних та своєчасних адміністративних послуг.
За 2021 рік було надано 11958 послуг, з них:
- Реєстрації/зняття з реєстрації мешканців – 1263:
- Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців – 180;
- Довідка про проживання – 62;
- Довідка про зняття з реєстрації – 3;
- Довідка про реєстрацію місця проживання – 174;
- Довідка про склад зареєстрованих – 276;
- Довідка про наявність пічного опалення – 46;
- Довідка про працю – 33;
- Довідка-характеристика – 48;
- Довідка про склад сім’ї – 429;
- Довідка про не зареєстрованих – 12.
- Паспортних послуг (прийом документів для вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку) – 12;
- Реєстрації нерухомості – 6704:
- Заява про реєстрацію права власності – 895;
- Заява про реєстрацію права оренди земельної ділянки – 5621;
- Заява про відкликання – 63;
- Заява про надання інформації – 84;
- Заява про внесення змін до ДРРП – 41.
- Земельні питання – 207:
- Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку – 79;
- Затвердження технічної документації із землеустрою – 40;
- Внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про земельну ділянку, з видачею витягу – 65;
- Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 21;
- Видача довідки про наявність у ДЗК відомостей про одержання у власність земельної ділянки – 2.
- Онлайн-витяги з ДЗК - 2029;
- Місцевого значення – 199:
- Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування – 71;
- Надання одноразової матеріальної допомоги постраждалим від пожежі або стихійного лиха - 3
- Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам ВВВ, учасникам АТО – 86;
- Надання одноразової матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення – 17;
- Надання матеріальної допомоги на поховання деяких категорій громадян – 7;
- Надання одноразової матеріальної допомоги молодятам, які уклали шлюб – 6;
- Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам з настанням ювілейної дати (90, 95, 100 років) – 9.
- Соціального характеру – 939:
- Прийом документів для призначення субсидій – 274;
- Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу – 168;
- Прийом документів для надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 5;
- Прийом документів для надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 148;
- Прийом документів для надання державної соціальної допомоги на догляд 80-річному пенсіонеру – 41;
- Прийом документів для надання державної допомоги при народженні дитини – 16;
- Прийом документів для надання державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 7;
- Прийом документів для надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 9;
- Прийом документів для надання державної допомоги на дітей одиноким матерям – 87;
- Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 11;
- Прийом документів для надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю – 2;
- Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, у зв’язку з відсутністю страхового стажу – 14;
- Прийом документів для надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 7;
- Прийом документів для надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 14;
- Прийом документів для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам – 33;
- Прийом документів для надання державної допомоги на поховання – 3;
- Прийом документів для надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі – 11;
- Прийом документів для надання одноразової грошової допомоги учасникам АТО на придбання твердого палива – 47;
- Прийом документів для видачі направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ – 4;
- Прийом документів для призначення щорічної допомоги на оздоровлення учасникам ліквідації аварії ЧК 2 категорії – 7;
- Прийом документів для призначення щорічної допомоги на оздоровлення потерпілим внаслідок ЧК особам з інвалідністю 1(2) групи – 1;
- Прийом документів для призначення щорічної допомоги на оздоровлення потерпілим внаслідок ЧК особам з інвалідністю 3 групи – 1;
- Прийом документів для призначення щорічної допомоги на оздоровлення учасникам ліквідації аварії ЧК 3 категорії – 9;
- Прийом документів для встановлення статусу, видачі посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї – 11;
- Прийом документів для видачі посвідчень особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю – 3;
- Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 6.
- Послуги Пенсійного фонду - 240.
- Послуги Центру зайнятості – 365.
Інше:
- Видано талонів на проїзд у міському транспорті – 432;
- Прийнято вхідної кореспонденції – 472;
- Вихідна кореспонденція – 217;
- Прийнято на зберігання заяви – 5306.
Надавались консультації особисто, в телефонному режимі, через електронну пошту і на сторінці у Facebook.
Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників. Спеціалісти ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовує Мінцифра. За півроку відділ прийняв участь у 29 заняттях.
Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг. Рішеннями сесій було збільшено перелік послуг, які надаються через Центр з 114 до 127. Укладено угоду про співпрацю з Держпродспоживслужбою у Сумській області.
З листопада послуга «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку» надається адміністратором відділу (пройдено стажування у сфері земельних відносин та підключено до програмного забезпечення Державного земельного кадастру).
Сума надходжень в бюджет селищної ради – 703 972 гривень, з них:
- за сплату адміністративного збору у сфері реєстрації нерухомості – 671 976 грн;
- За надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку і реєстрацію місця проживання – 31 996 грн.
Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю.