-
-

📌 ЗНАЙ СВОЇ ПРАВА: ЯК ДІЯТИ У ВИПАДКУ ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ?

Дата: 26.07.2024 08:56
Кількість переглядів: 45

☝️Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій.

✔️Спочатку звернися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на «гарячу лінію» або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.

✔️Якщо питання не вдалося вирішити, ти можеш звернутися до Національного банку України.

✔️Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.

👉Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

👉Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності «Гаразд» https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna

#ЗнайСвоїПрава_Страхування #ЗСП_Страхування

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь